DANE TECHNICZNE

WSRT 250PM3-22

PODWOZIE

RAMA twin-spar, stop aluminium EN AW-6082, CNC, regulowana długość ramy i położenie osi wahacza
WAHACZ dwuramienny, upside-down, z profili prostokątnych ze stopu aluminium EN AW-6082
RAMA POMOCNICZA samonośna konstrukcja monocoque z kompozytu epoksydowo-węglowego
ZAWIESZENIE PRZEDNIE MUPO PreMoto3 upside-down o średnicy 38 mm , skok 125 mm, regulowane napięcie wstępne, tłumienie przy ściskaniu i rozciąganiu
ZAWIESZENIE TYLNE MUPO GT2, mechanizm dźwigniowy ProLink, regulowane napięcie wstępne i tłumienie przy rozciąganiu
OBRĘCZE OZ Racing, obrabiany plastycznie stop aluminium, 2.5×17″ / 3.5×17″
OPONY 90/580 R17 / 120/600 R17
HAMULEC PRZEDNI tarcza hamulcowa NG Brakes, średnica 296 mm, czterotłoczkowy zacisk J. Juan
HAMULEC TYLNY tarcza hamulcowa NG Brakes, średnica 220 mm, dwutłoczkowy zacisk J. Juan
OWIEWKI kompozyt epoksydowo-węglowy
ZBIORNIK PALIWA 8 litrów, stop aluminium
AKWIZYCJA DANYCH Raspberry PI4 datalogger, programowalny wyświetlacz

SILNIK

MODEL I RODZAJ KTM RC250 2017, czterosuwowy, jednocylindrowy, czterozaworowy, DOHC
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 248.8 cm3
ŚREDNICA CYLINDRA x SKOK TŁOKA 72 x 61.1 mm
OBROTY MAKSYMALNE 10 600 rpm
MOC MAKSYMALNA 30.87 KM
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 24 Nm
UKŁAD ZASILANIA wtrysk paliwa, przepustnica Yamaha YZF450F, RamAir system
AIRBOX obudowa filtra powietrza oraz kanały dolotowe z CFRP
UKŁAD WYDECHOWY stal nierdzewna
UKŁAD CHŁODZENIA U-kształta chłodnica ze stopów aluminium
SKRZYNIA BIEGÓW I SPRZĘGŁO sześciostopniowa, sprzęgło z antyhoppingiem
KOMPUTER STERUJĄCY Ecumaster EMU BLACK

WYMIARY I MASA

MASA NA SUCHO 102 kg
KĄT GŁÓWKI RAMY 23.3 deg, regulowany kąt główki ramy, wyprzedzenie i offset zawieszenia
ROZSTAW OSI 1257 mm