DANE TECHNICZNE
WSRT 250PM3-22
PODWOZIE
twin-spar, stop aluminium EN AW-6082, CNC, regulowana długość ramy i położenie osi wahacza | |
dwuramienny, upside-down, z profili prostokątnych ze stopu aluminium EN AW-6082 | |
samonośna konstrukcja monocoque z kompozytu epoksydowo-węglowego | |
MUPO PreMoto3 upside-down o średnicy 38 mm , skok 125 mm, regulowane napięcie wstępne, tłumienie przy ściskaniu i rozciąganiu | |
MUPO GT2, mechanizm dźwigniowy ProLink, regulowane napięcie wstępne i tłumienie przy rozciąganiu | |
OZ Racing, obrabiany plastycznie stop aluminium, 2.5×17″ / 3.5×17″ | |
90/580 R17 / 120/600 R17 | |
tarcza hamulcowa NG Brakes, średnica 296 mm, czterotłoczkowy zacisk J. Juan | |
tarcza hamulcowa NG Brakes, średnica 220 mm, dwutłoczkowy zacisk J. Juan | |
kompozyt epoksydowo-węglowy | |
8 litrów, stop aluminium | |
Raspberry PI4 datalogger, programowalny wyświetlacz |
SILNIK
KTM RC250 2017, czterosuwowy, jednocylindrowy, czterozaworowy, DOHC | |
248.8 cm3 | |
72 x 61.1 mm | |
10 600 rpm | |
30.87 KM | |
24 Nm | |
wtrysk paliwa, przepustnica Yamaha YZF450F, RamAir system | |
obudowa filtra powietrza oraz kanały dolotowe z CFRP | |
stal nierdzewna | |
U-kształta chłodnica ze stopów aluminium | |
sześciostopniowa, sprzęgło z antyhoppingiem | |
Ecumaster EMU BLACK |
WYMIARY I MASA
102 kg | |
23.3 deg, regulowany kąt główki ramy, wyprzedzenie i offset zawieszenia | |
1257 mm |